13maj09


Madelenes shake till vanster och Martins till Hoger!, Vilken ser godast ut?;)

Madelenes Pandaglass;) Madde ger den 5 av 5!;) Extra plus for mycket gradde!!

Martin fortsatter jakten pa den godaste bananaspliten! Denna ligger just nu etta!:)

Vart nuvarande hotell, Thai Resort!

Ovader pa G!

Martin vid stranden

Sneak peek pa Madelenes klanning som ska vara klar imorgon, spannande!!:)

Ottosson Thomas? ja, du har tydligen tva frukostbiljetter att hamta ut har i  krabi, du har till imorgon pa dej!

Ulla/Thomas: Vi hade 3 droppar regn idag sa yr.no har lite koll i Asien anda! Berget vi besteg var kanske 200m hogt men som du ser pa bilden pa Madde sa var det inte den lattaste bestigningen. Madde tackar for tipset, men just nu ar det kanske Martin som behover det mer.

Lovisa: Kul att hora fran dej, syns i sommar pa dopet  va?:)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vi skall skynda oss så att vi kan komma till frukosten!! Kul att Yr har fel vad gäller regnet. Ni förtjänar fint väder på er resa. Maddes klänning ser jättefin ut. Martin , när ska du "mannekänga"?

Kram på er båda två! Ulla

2009-05-13 @ 20:39:36
Postat av: Thomas

Hej!

Ni kan vidarebefodra frukosten till Scandic Hotell i Skellefteå så att jag kan inta frukosten imorgon.

För övrigt ser den färgglada shaken godare ut på bild!

Du får ta en extra träningsrunda efter intaget av kaloribomben, Martin!!!!



Kan ni skicka några provexemplar av all den glass ni "vräker" i er!

(Expressfrakt i kylförpackning).

Ha det bra!

Kramar från Thomas

2009-05-13 @ 21:19:55
Postat av: Anonym

2009-05-13 @ 21:21:38
Postat av: Anonym

2009-05-13 @ 21:22:35
Postat av: Lovisa

ja just! Ja det hoppas jag att vi gör:)

glassa vidare. Kramar

2009-05-15 @ 10:50:38
Postat av: Fröken Ostkrok

Hejsan, jag fick eran adress av din mamma så jag måste ju glutta lite och se hur ni har det :)



Världsklass så mycket bilder ni laddar upp, jättekul att se!

Jag ska kika in m jämna mellanrum och se hur ni har det och vart ni är, alla tips är ju välkomna tills min egna lilla tripp!



Ta hand om er och ha så himla kul.

Massa kramar S.

2009-05-16 @ 02:16:36
URL: http://minvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0