6maj09

ANTLIGEN en dag med lite sol!! Sedan vi avslutade var dykutbildning sa har dagarna enbart bjudit pa moln och regn, misstajmat varre da vi under utbildningen inte alls hade tid att njuta av vadret och forsoka fa oss lite farg. Dock ser prognoserna inte bra ut da de spar regn dygnet runt i hela Thailand tills vi lamnar landet. Sa nu hoppas vi att ni hjalper oss att halla tummarna for att motverka dessa elaka prognoser. Desto roligare var dock den nya resturangen som vi at pa idag, de hade namligen tre kattungar som var ca. en manad gamla, sa man kan saga att maten kom lite i skymundan da vi tillats gosa med dessa sa mycket som vi ville:) Annars ar laget ratt lungt, vi ar inte overdrivet taggade pa full moon party men eftersom det var anledningen till att vi ens for till denna o sa kanns det som att man borde fara anda. Bara att hoppas att taggen kommer helt enkelt. 

Som vi skrev i forra inlagget sa skulle vi ju flytta narmare stranden dar partyt halls men det blev inte riktigt sa och vi borde verkligen vara glada att vi inte blev totalt underkanda i  geografi i skolan for det ar det enda vi fortjanar efter detta. Vi har hela tiden trott att vi bott nastan langst upp pa den vanstra sidan av on och darfor sagt att vi ska fara soderut nar de pa hotellet fragat var vi skulle bo sen (vi trodde de tittade lite konstigt pa oss for att det inte fattade vad vi sa, men ack sa fel vi hade). Nar vi kom till det nya boendet visade det sig dock att vi bott pa hotellet som var mest soder ut pa hela on och darmed ett stenkast fran stranden dar full moon party halls (langst ner pa hogra sidan av on). Sa nu har vi ist flyttat ca. en mil upp efter vanstra sidan och inte alls till ett hotell mitt pa partystranden som vi trodde. For att beskada vart misstag och kunna skratta at oss sjalva var vi dock tvugna att fara tillbaka till dar vi bodde for att ta oss en titt pa stranden och man kan val saga att vi ar glada att inte bo dar da den inte var speciellt frasch. Sa vad sager man, slutet gott allting gott? /M&M

ps. kul med alla kommentarer:)

Carl: Vi hade jobb till och fran och olika mycket i olika perioder. Vi tog ocksa da flesta jobb som vi blev erbjudna, kan val inte saga att man har rad att vara sa krasen om man vill jobba ihop 100 000 under en sadan period. Resan fungerade da iaf som motivation for oss, men utan den hade nog ingen av oss jobbat som vi gjorde:P /Madde

Tina: SA KUL ATT HORA AV DIG/ER! Mamma berattade om huset osv och det later ju bara toppen! Vi besokte ju Disney i Hong Kong sa lite kan jag nog, men jag forstar att du syftade pa var Florida-resan men fran den minns jag nog dessvarre mer vad jag sett pa bilder och hort i efterhand an fran mina egna minnesbilder. Krama alla fran mig, saknar er! /Madde


Stranden utanfor vart nuvarande hotell.

Havet utanfor vart nuvarande hotell

Madde med en av kattungarna:)

Kommentarer
Postat av: anna

madde! jag har kommit pa en sak, VI BEFINNER OSS I SYDNEY SAMTIDIGT! kanske hinner vi alla fyra motas for en middag eller liknande nagon kvall? vore ju kanonmys tycker bade jag och hanna :) PUSS SKOT OM ER !!!! och festa lugnt, fast inte for lugnt pa fullmoon :)

2009-05-07 @ 06:44:29
URL: http://annaohanna.blogg.se/
Postat av: anna igen :)

jag har min mobil med mig och det ar mitt vanliga nummer, dvs 0702846994, har du med dig din? :) for isof tycker jag att vi hors av pa den! :) och som du sager, vi bestammer en tid och plats som ar latt att hitta, dvs typ operahuset :) PUSS VANNEN!

2009-05-08 @ 13:56:56
Postat av: The one who booked you trip

gushars ligen så trevligt det ser ut!!! Va brun du har hunnit blivit! Ni måste ju visst ha haft sol :) Hör av er om det är något /Cilla

2009-05-08 @ 17:44:19
Postat av: Thomas

Hej

Vilka fina bilder ni lagt ut.

Gör inget om det regnar några dagar, ni verkar ju redan fått en dos av solbränna och jag tror att ni får värme och sol i Australien och U.S.A.

Det viktiga är att ni får vara friska.



Martin, har du varit uppe på något berg och sett den fina utsikten över landskapet!!!



Just nu möter Tre Kronor U.S.A i bronsmatchen och efter en period står det 0-0.

Final mellan Canada och Ryssland.



Ha en fortsatt trevlig semester.

Hälsa Madde.



Kram från Thomas.





2009-05-10 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0