21mars09

Jag gillar inte att ha för mycket bestämt inför resan då jag vill kunna njuta av det jag ser och upplever och göra spontana avstickare utan att behöva känna stressen. Men det här är det som jag och Martin hittills ändå kunnat komma överens om att vi ska göra/besöka i de respektive länderna, utöver det vanliga som shopping, god mat och chilla på stranden som man alltid gör dvs. Så har vi missat något som ni tycker att man absolut inte får missa så är vi mer än tacksamma om ni skriver en kommentar och upplyser oss om det:)


Hong Kong 14-19/4

-Victoria peak


Thailand 19/4-18/5

- Besöka MBK

-Ta dykcertifikaten Open Water Diver & Advanced Open Water Diver

- Sy upp massvis med kläder

- Full Moon Party 9/5!!


Sydney 19-24/5

- Hoppa fallskärm

- Kolla in Operahuset


Los Angeles 24/5-9/6

- Disneyland & Universal Studios

- Surfa

- Ta sig en titt på Alcatraz

- Besöka Hawaii om tid finns


Kommentarer
Postat av: Egon

Jag kommer följa er blogg, den äger fett! RUSKIGT INTRESSANT!!!!!

2009-03-21 @ 17:39:32
Postat av: Kristin

vilken underbart äventyr ni ska på!!



själv älskar jag hongkong och bor sedan sex månader tillbaka i bangkok. kolla gärna förbi min blogg http://blogg.aftonbladet.se/28278 för heta bangkok/thailands tips!

2009-03-21 @ 18:27:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28278/
Postat av: amanda

Hollywood walk of fame!!!!!! :P:P

2009-03-26 @ 09:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0