31maj09


Martins utsikt fran Diamond Head igar :)

Nu atarstar det ungefar 5 h pa Hawaii innan vi ska satta oss pa planet till LA. Lite trist att veckan gatt sa fort da det har var ett stalle som vi bada gillat, men och andra sidan far vi sakert nya foralskelser i LA. Forsta dagen kommer vi nog vara ratt trotta eftersom vi spenderat hela natten pa ett flygplan sa da kommer vi ta det lungt, men andra dagen hoppas vi kunna fara pa Knott's Berry Farms vattenvarld, nagot som Madde ar overtaggad pa! Annars bestar planerana i att besoka Hollywood och Universal Studios, shoppa, surfa och ta dagarna som de kommer. Helt enkelt njuta av den sista veckan av semestern fore vi tillsammans med vara redan overviktiga vaskor beger oss hem mot Skelleftea, som vi forovrigt verkligen hoppas tar emot oss med de 27 grader som vi horde talas om;) Kram m&m

Thomas: Jag akte sjalv till Kualoa Ranch dar lost spelades in, Madde var for svarovertald;)

Kjell: Jo, vi har det bra, det har faktiskt regnat 2 dagar pa Hawaii men forutom det och nagra storre moln sa har vadret varit kanon. Vi var bara pa on Oahu och jag tror Terri bor pa the big island och vi kannde att det skulle bli stressigt att behova aka bat efter en 25 timmars flygresa. Men hade vi stannat langre hade jag garna halsat pa henne!:) Halsa alla i Byske:)

Markus: Later som ni har det bra hemma. jag tror mamma bara behover en eller kanske tva dagar med sol for att komma ikapp min brunhet :)  Hon har ju en tendens att latt bli brun:) Vi flyger fran Oahu kl 21 ikvall och landar i LA 8 pa morgonen.

Mikaela: Att du alskar mitt skokop ar ett bra tecken;) Langtar tills vi ses, da lovar jag att du ska fa upptacka manga fler saker som du kommer att bli avis pa i min vaska! haha:) Horde btw av mamma att dansuppvisningen gick kanon, men det hade jag val iofs inte tvekat pa heller!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej!

Martin, har ni tur kanske ni får en fribiljett runt halsen vid entrén till Hollywood - (sommaren 2007!)

Njut av sol och L.A.- snart är ni hemma!

Kramar från Thomas

2009-06-01 @ 11:25:20
Postat av: Markus

AAH! Jag är avundsjuk. Jag har tenta på fredag och vill mkt hellre vara på Hawaii.. Ha det så bra!!

2009-06-02 @ 18:41:42
Postat av: Tina

Vilken resa ni har haft! Det har varit så kul att följa er på bloggen. Det skulle vara väldigt intressant och veta vad din väska Madde vägde när du kom hem till Skellefteå?! Ctort tack för alla fina bilder vi fått se och alla härliga upplevelser vi fått dela via bloggen. Vi i Västerås Tillberga är såååå avundsjuka.! Ha en fortsatt härlig sommar. Kramizar från Tillberga

2009-06-18 @ 08:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0